Forum
Du är inte inloggad.
Vill gärna se mästartröjorna på TV. Nå'n som vet vilka av proffsen som ska ställa upp på SM?
Gustav ska köra både linje och tempo enligt hans hemsida.
Ljungblad ställer nog upp i linjet i allafall. Kan tänka mig att Kessiakoff också kör eftersom han lär vara ledig under större delen av juli. Gotland tveksamt!
Hittade detta om Skys åkare på CN:
"The month closes with the national road championships on June 27. "Every European squad member will take part in his own country," the team said."
http://www.cyclingnews.com/news/sky-ann … june-races
(som jag själv länkade till i en annan tråd, slarvigt!)
Senast redigerat av K P Enberg (02 Jun 12:14)
Det är jäktigt att vara proffs. Efter helgens urladdningar, ska Gustav och Thomas kasta sig på ett plan till Sverige. Jag har inte sett Thomas i startlistan för onsdagens tempo och jag kan förstå om han ej kör. Att sikta på medalj kräver ju vissa förberedelser, men ska bli kul att morsa på svenskproffsen på Sollerön.
Eller så är det skönt att komma hem till Sverige en sväng. Träffa gamla kompisar och få chansen att köra om SM-guldet.
Har någon koll på hur SM banan står sig mot förra året??
Löfkvist kommer inte, synd...
Gustav kunde kört tempot i mästartröjan i touren...........................................................................................
Visst trodde jag att Gustav skulle vinna - men två och en halv minuts segermarginal?!?!
Hehe, ja gustav är verkligen i form. Han e grym på tempo ![]()
49,5 km/h i medelhastighet är inte att leka med. Synd att han inte kommer att få någon större nytta av sin form.
Väldigt tråkigt att han inte är med i touren känns som han kan peta ett par cyklister i Saxo bank laget. Den lilla ljusglimten i att han inte är med är att vi fick höra honom på en etapp och på cykelsnack. Riktigt härlig kille.